RUNET
Προϊόντα
Υποστήριξη
Λήψεις
Νέα
Τιμοκατάλογος
Παραγγελίες
Επικοινωνία
Επιλογή χώρας
Συνήθεις ερωτήσεις (F.A.Q.s) - ΓΕΝΙΚΑ

Έχω πρόβλημα με την γραμματοσειρά στα Windows 10, δεν εμφανίζονται σωστά οι Ελληνικοί χαρακτήρες.
Στις Ρυθμίσεις του υπολογιστή, στην ρύθμιση Ώρα και γλώσσα, Περιοχή, Πρόσθετες τοπικές ρυθμίσεις και ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας, Ώρα και περιοχή, Περιοχή, στην καρτέλα Διαχείριση, θα πρέπει να επιλέξετε Ελληνικά (Ελλάδας).
 

Πως μπορώ να ενημερώνω τα προγράμματα της RUNET?
Η αναβάθμιση των προγραμμάτων γίνεται άμεσα και δωρεάν μέσα από το κάθε πρόγραμμα, από το κυρίως μενού Αναβάθμιση/Αναβάθμιση προγράμματος ή από τη ιστοσελίδα της RUNET, από Yποστήριξη/Νέες εκδόσεις, επιλέγοντας το αντίστοιχο πρόγραμμα.

 
Σε ποιο λειτουργικό σύστημα τρέχουν τα προγράμματα της RUNET?
Τα προγράμματα της RUNET τρέχουν σε όλες τις εκδόσεις των Windows.
 
Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες απαιτήσεις συστήματος?
Όχι, απαραίτητη προϋπόθεση λειτουργικό σύστημα Windows.
 
Τα προγράμματα της RUNET είναι κλειδωμένα με USB  κλειδί (hardlock) λογισμικού?
Ναι, το οποίο το προμηθεύεστε με την αγορά του προγράμματος και είναι κοινό για όλα τα προγράμματα της RUNET.
 
Για την ενεργοποίηση των προγραμμάτων θα πρέπει να επικοινωνήσω με τη RUNET?
Η ενεργοποίηση των προγραμμάτων γίνεται αυτόματα μέσω internet, είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικώς.
 
Πως εγκαθιστώ τα προγράμματα της RUNET?
Η εγκατάσταση τους πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικού αρχείου εγκατάστασης ή μέσω USB stick εγκατάστασης.